urmoderns

en blogg med lite av varje

Nya stickningar på G

Publicerad 2009-02-03 13:16:09 i Allmänt,

Detta började jag med i morse......
får väl se om nån kan lista ut vad det ska bli,bild kommer när det är färdigt.


När jag hämtade posten i dag,hade jag ett paket från Galen i Garn i brevlådan.
det var månadesn hemiga mönster som kom,som jag tidigare nämt så fick jag välja färg förra veckan
utan att veta  vad det skulle bli......


Det var garn ARA ett härligt garn att sticka med. Hade inte provat det tidigare så
jag "slängde" mej över projektet på en gång. Här kommer en bild på vad som ska bli.........! just det.
Jag låter er  vara lite nyfikna,iaf.  ett tag till..

I går trotsade vi kylan en stund,V började gräva i snöhögen  på gården,


Sällskap har han oxå.
Vi har lika kallt i dag ,men det är så vackert ute att jag måste  ta med kameran när jag går ut med
mina fyrfota vänner. himlen är klarblå,träden vita och SOL.
I går var det -17gr som bäst ,mitt på dan när solen låg på termometern hade vi -3gr
Härligt när man märker att solen börjar värma så smått.

Hälsningar från ett vackert Jämtland !

Kommentarer

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-02-03 16:09:50

Hi hi jag vet vad det skall bli..............

fick mitt paket idag

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-03 16:29:11

HAr varit lite off ett tag... Men nu är jag tillbaka! ler Fina saker blir det gjorda i min frånvaro... Gissar på en blomma!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-03 16:40:05

Vad härligt det ser ut på gården!

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2009-02-03 18:24:00

Jag svor..... Men bara lite ler

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-02-04 14:30:55

Nej jag har inte börjat ännu.......jag kanske gör nåt annat av garnet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela