urmoderns

en blogg med lite av varje

syk bryt på G !

Publicerad 2009-02-14 19:05:44 i Allmänt,

Fast jag fått så bra hjälp,och skrivit in koderna där dom ska vara...Tror ni jag lyckas få in nån Header-bild
Nähä ! inte jag inte.Jag måste ha gjort något "tok" nånstans...men vart ?????
men jag hänvisar till Maggan som sa:

Tappa inte sugen,för världen är full av tappade sugar !



Kolla ! snökanterna,länge sen vi hade så höga.



Kolla på min Torkvinda, dröjer nog innan jag kan hänga nån tvätt på den !

ha det gott önskar en som lerer på hoppet !

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-02-14 19:54:34

En stor Alla Hjärtans Kram till dej oxå!! Skit i bloggen nu och bara ta det lugnt ikväll, titta på Melodifestivalen och sticka lite.... ;) Jag håller på att leta det perfekta mönstret till Noro sockgarn, ska nog in på Ravelry och leta runt lite.... -12 grader här i kväll, Lexie som är nytrimmad tycker det är kallt om föttran ;)

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-14 21:48:21

Visst är det härligt!!!!!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-15 00:09:26

Ett litet tips är att göra en testblogg och där kan man hålla på att mixa å trixa tills man får det bra kopiera alla koder och klistra in i den ordinarie bloggen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela