urmoderns

en blogg med lite av varje

Har fått en Award till....

Publicerad 2009-01-20 19:45:19 i Allmänt,

Tack snälla stickat o virkat ! é jamtlandsstårsch i förskingringen.....*ler*
Hennes motivering löd så här "....en stickande jamtlandsstårsch som gör så mycke fint !
Va glad jag blir ! givetvis får du en tillbaka från mej,



Mottagaren ska kopiera awarden till sin blogg
Länka till han/hon du fått den av
Nominera 3 andra bloggar
Länka till dessa från din blogg
meddela de nominerade på deras bloggar om att de fått en award.

Dessa har jag valt,fast som jag  skrev i tidigare inlägg,så finns det många man är in och kikar hos
varge dag.så igentligen vill jag ge den till allihopa....

Pärlmudden en himla go tjej som  gör så mycke fint med sina pärlor, och vi har kommit att få bra mailkontakt.

Jämtlandshäxan samma där,en go tjej som fått utstå mycke svårigheter och behöver få uppmuntran
                                 Gör mycke egna mönster som hon gärna delar med sej av

Snigelmamman       En av mina första bloggvänner jag fick,hon har alltid varit hjälpsam
                                    hon gör så mycke fina saker både stickning,broderier.....

Lenas Nystan     En för mej ganska ny blogg,men jag gillar det hon stickar och vackra bilder
                               ur vardagen både i bil o skrift     

Jag gillar er för att ni är inspirerande oxå.   

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-20 19:51:44

TACK GULLEGOA DU!!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-01-20 21:47:07

Tack, snälla Eva. Din uppskattning värmer. Kram!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-22 21:13:41

Men, tusen, tusen tack, vad glad jag blev!!! Har haft så mycket att stå i den här veckan så jag har inte hunnit fixa med bloggen förrän i dag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela