urmoderns

en blogg med lite av varje

har valt färg...

Publicerad 2009-01-25 13:13:07 i Allmänt,



Har startat en prenumeration ho maria,och i dag hade jag ett mail där jag skulle välja färg
på garnet. Man får inte veta vad det är,men hon skickar garn o beskrivning hem en ggr i månaden
I bland får man välja färg o storlet....spännande som sjutton,jag gillar  överraskningar
och tängte prova på detta för att se vad det kan vara o om det passar mej.


Gå in o kika om ni inte redan gjort det,denna gång skulle hon ha svaret senast den 31 jan.
så om nån är nyfiken  på att prova så gör det på en gång vettja !


Nu ska jag sticka..........och hämta barnen !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-26 08:04:13

spännande det låter

har en grej till dej nu på min blogg

kramizar linda

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-26 15:34:38

Vågar mig inte på att skaffa mer garn.... Du surnar nog gubben till ler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela