urmoderns

en blogg med lite av varje

Hund-"biten"...

Publicerad 2009-01-11 23:19:27 i Allmänt,

jaha ! då var men med tre hundar då!!!!! älste sonensTik är i hög-löp ,trotts att hon är 11år
iaf. så bröt sej Jämthunden ut ut Hundgården i dag,Han skulle in till "fjällan"och förstörde en klo på kuppen,så i morgon måste dom till
Strömsund och vetrinären för att  ta bort det som blev kvar........ja jag säger då det.....*ler*

Själv ska jag inte till Vetrinären men till Doktorn  på "Flata" i morgon,det verkar som det behövs pensillin för
att bli fri från förkylningen.
Ont krut förgås ju  inte så lätt,men nu måste jag nog lägga av med att vara så tjurig och
krypa till korset iaf.

Har stickat klart vantarna till min bytar-vän,men spar med bilden tills hon fått dom,nu är det bara mössan kvar
men den ska bli klar denna månad oxå, så är det ur värden bägge delarna.




Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-12 12:58:58

Den kärleken den kärleken... ler Har skickat mössan, hoppas den föll i smaken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela