urmoderns

en blogg med lite av varje

Huvva ligen..

Publicerad 2009-01-03 21:35:24 i Allmänt,

va kallt vi har det nu i kväll - 25,6 .......brrrrrr !    

förlåt Eva ! jag lånade bilden av dej utan att fråga,men jag tyckte oxå att den passade så bra.

Att jag skrev detta inlägg beror på att jag kikade på termometern nu när jag satte i gång vattenkokaren för att
få mej en kopp The !
Dom har lovat kyla i morgon me ! sen skulle det väl bli lite varmare igen....mà får väl si hur de blir ma da !
översättning: vi får väl se hur det blir med det
såj nu har alla som läser detta fått lite undervisning i Jämtlänska  *gapskratt*

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-03 22:27:56

Bilden är inte min... Ärligt stulen nånstans.... Men nog passar den alltid. -24.8* här just nu....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela