urmoderns

en blogg med lite av varje

i dag är jag ....

Publicerad 2009-01-06 16:51:52 i Allmänt,

...slut som artist.Har varit förkyld sen juldan,men det har mest suttit i näsan,men i dag har jag
ont i halsen o ett öra som attan ! Jag får nog uppsöka Hälsocentralen,fasst jag inte har nån lust
men det är jobbigt att ha feber till och från......nu hamnade jag visst i "gnällbältet" *ler*

Måste få skryta om Domino lite i dag oxå,han har inte gjort nått inne i natt, så  i morse var det en riktig "lång-pink"
när vi kom ut.......

Nu ska vi ut en sväng igen och sen ska jag åka och hämta Victor som varit hos en kompis hela dan.
men i kväll är det tidigare sänggående som gäller för i morgon börjar allvaret igen,om jag ska
vara ärlig så ska det bli skönt att komma in i normala gängor igen.

Har stickat klart mina restgarns vantar i dag,så i morgon åker dom in i tvättmaskinen för tovning..spännande spännande!

Kramar från mej !

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2009-01-06 17:16:21

Stackare, så långdraget! Krya på dig och sköt om dig väl! Kram

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-06 19:31:03

Krya på dej! Ittnô role nôr snôrn rinn!!! Ska bli kul att se vantarna

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-06 21:27:38

Hoppas du kryar på dig snart!!

Ja, visst blir det skönt med vardag igen. ;)

Här är det rena ryssland i matbutiken, tomma hyllor här o där. Så det blir bra nu när det blir vardag o de börjar fylla på igen.

Ska bli kul att se resultatet när du tovat vantarna.

KRYA-PÅ-DIG-KRAMAR

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-06 21:30:21

Hoppas du kryar på dig snart!!

Ja, visst ska det bli skönt med vardag igen. Här har de inte fyllt på i hyllona i matbutiken sen före nyår, så nu gapar det tomt både här o där...

Ska bli kul att se vantarna när du tovat dem

Krya-på-dig-kramar

Postat av: angelica

Publicerad 2009-01-06 21:35:31

hoppas du blir bättre snart, och så får du visa vild på dina nya vantar senare;)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-07 13:14:31

Hej igen

Maila mej så ska jag försöka förklar hur jag gjorde "min" hundtröja, busenkelt .

Eva.

[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela