urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag har jag fått en Award

Publicerad 2009-01-18 19:01:59 i Allmänt,

från Jämtlandshäxan, tack för denna det värmde och jag returnerar den till dej.....



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.

Kopiera text och bild i din blogg
och skicka  sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare

Jag ger mina till :
stickat o virkat
Dödergök
Musseblomman
Pärlmudden
Tomtan
snigelmamman
Stickat
Jämtlandshäxan

Jag har inte skrivit nån motivering till var och en.Alla är inspirerande och trevliga bloggar.
Vissa har jag mer kontakt med än andra.
Dessa jag valt är jag in hos och läser varje dag,det är inte alltid jag komenterar,men jag
håller "kollen"....det gör jag  även på flera bloggar,så alla som vill får ta denna award till se


Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2009-01-18 19:38:26

Tack snälla Eva. Jag har skickat din bok idag. Men den går väl inte iväg förrän i morgon så på tisdag har du Skändad. Hemsk berättelse men bra.

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-01-18 21:07:45

Men va gullig du är!! Tusen, tusen tack! Så glad jag blir! Hörrö du, har det blivit nå varmare då? Här har dom lovat snö i morron så då blir det väl kaos som vanligt då... ;p

Går det bra med vovven? In o ut, in o ut va ;) Men så mysigt....

Maé Råkes!!

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2009-01-19 15:55:40

Tack min vän/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela