urmoderns

en blogg med lite av varje

I natt har vi sovit riktigt bra....

Publicerad 2009-01-05 18:50:40 i Allmänt,



Visst är han duktig,jag har  fått sova mellan 00,30-07,15. men då var det till att sätta på sej "pisskälkarna"
och rusa ut,för då var det bråttom vill jag lova.
Jag är så imponerad,han säger till när han är nödig,fassi i bland hinner inte matte med,utan
det hamnar på tidningen,vid dörren.
SKRYT SKRYT SKRYT !

håller på att fundera ut villken mössa o villka vantar jag ska välja till  mina bytes - vänner
har nästan bestämt mej,men vill inte avslöja mer än så länge...........

kanske måste jag sticka nått till valpen oxå,så vi kan vara ute fasst det är lite kallare
har jag tur finns det nån av mina blogg läsare som har nån beskrivning, el kan hänvisa mej till nån
bra  webb sida. möjligen ska Esther få ett täcke oxå

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-05 18:59:22

Jag har en bra mössa som du kan få mönsterlänk till om du vill.....

Kram

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-01-05 19:57:49

Vilken sötnos!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-01-06 00:55:54

Hur söt får man va´egentligen?!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-06 13:24:23

Hos monica hansen http://gingerbeerblog.blogspot.com/

finns det mönster till små vovvar men hon kan veta var det finns mönster...

Han ä söt!!!! ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-07 13:11:59

Hej

va skoj med valp, de är ju så mysigt.



Må så gott Eva.

Postat av: kicki

Publicerad 2009-01-08 23:08:51

Åh va söt!!

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2009-01-10 10:45:19

Åh så söt han är Mullinu jo då jag hörde tror jag när ni tutade då ni for förbi, satt vid datorn men lyssnade å på "Ring så spelar vi"...



Är så besviken på det programet som jag i princip lyssnat på varje lördag sedan jag var liten nu har de tagit bort Lasse den gamla och satt alla av "Lasse Berghagen" han är inget bra på detta program Huhu



Jaja det är väl en vanesak det med Suck



Ha det gott/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela