urmoderns

en blogg med lite av varje

Lite Helg godis..

Publicerad 2009-01-23 13:39:36 i Allmänt,



Tänkte visa lite nyinköp......
det  "rosa" garnet heter Malabrigo färgen heter Damask Rose,o kommer från Yll&Tyll,ska nog bli en halskrage av detta.
Alpacan  har jag köpt på våran garnaffär på "Flata" = Strömsund,är tänkt att användas till mössor.

Här kommer en bild på mitt kära barnbarn,han o pappa kom åkandes med skotern..
vist är han söt i skoter-huvan,en riktig liten "smurf" Farmors Kärlek....


Hade tänkt lägga in mina bytes vantar,men vet inte ännu om hon har fått dom,så det får vi vänta med.......

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-23 16:22:19

Å ja vänter på en mössa....

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-24 20:12:32

Vilken härlig alpaca!! Den finns inte här nere i "söder".

Har kommit hem från Gbg nu, och är hur trött som helst. Men det blev allt ett garnbutikbesök...(med shopping)

Ha det gott!

KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-26 16:19:41

Åhh vilka härliga färger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela