urmoderns

en blogg med lite av varje

Nytt År och nya bytar vänner.

Publicerad 2009-01-01 18:37:06 i Allmänt,

jah ! då var det den 1 Januari igen,tänk vad tiden går snabbt iaf,tycker det inte är länge sen
det blev 2008.kanske har det att göra med åldern...att man tycker tiden går fort eller så är
det att man har så himla mycke kul att görs ,jag brukar säga: tänk vad tiden går fort när man har roligt.....

I dag har jag fått mina två bytarvänner,en ska jag sticka en mössa till en annan får ett par vantar...
Det ni,nu blev ni allt bra Nyfikna va ?  ... Ja har ni bara tålamod så får ni väl se vem/villka det blev...kanske just du som läser detta är en utvald *ler*. den som lever får se.

Nu hoppas jag att vi alla får ett bra stickår och att vi får vara friska.

Jag har stickat vantar och har repat upp tofflorna jag tängte sticka till mej,hittade ett enklare mönster
så nu håller jag på med ett par till barnbarnet,ska lägga in bilder på före och efter Tovningen i maskin.
sen det är klart.

kramar från mej !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela