urmoderns

en blogg med lite av varje

SKICKA VIDARE

Publicerad 2009-01-07 14:03:39 i Allmänt,

Detta hittade jag hos Pia som jag hakade på,just för att jag har så mycke böcker liggande
har valt ut tre av skillda slag.

Så här går det till:
Tre personer som komenterar detta inlägg kommer få en  läst bok av mej.
Först till kvarn gäller.och du måste ha en blogg.
Skriv i inlägget att du vill vara med i "skicka vidare",tinga den bok du vill ha och
skriv din mail adress,så är boken din.

Lägg in denna information på din blogg och lova därmed att du skickar
vidare tre böcker.
Det böcker som lovas bort ska antingen visas bild på eller beskrivas med Titel,författare och skick

Avsändaren betalar portot och den kommer till dej inom 2 veckor

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-01-07 18:39:21

Hälsar på och önskar God fortsättning på det nya året!! Tänk va tiden går....



Kramar Annika

Postat av: Christina

Publicerad 2009-01-08 22:07:57

Du gör fina saker du med ! Jag gillar tovade saker det blir så varmt o gott att ha på sig.



Kram Christina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela