urmoderns

en blogg med lite av varje

tillökning..

Publicerad 2009-01-03 20:27:55 i Allmänt,



Här kommer en bild på den nya familjemedlemmen,åtminstine ett år frammåt
Det är en hund från Försvarets hundavelsanstalt,som vi ska vara fodervärd  åt,få se vad han utbildas till
senare,kanske hamnar han utomlands,vem vet.
Hans namn är DOMINO,vi får ändra hans namn om vi vill,men eftersom dom kommer att kalla honom
det namn han är registrerad i senare,så varför ändra och göra vovven förvirrad.....

Det har varit en lång dag för oss alla,det blev en resa på drygt 34 mil totalt,sen var det till att åka till min älste
"lill-pöjk" som fyller år i dag.

I gårkväll stickade jag klart 2:dra toffeln...men dröm om min förvåning,,,,skaftet var 3 cm längre...hm !
jag hade läst fel "fy  attan" va less jag blev,kanske tar jag och reper upp den och stickar en ny iaf. foten
jag var nog lite för trött............

Ha det gott

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-01-03 22:19:14

Nämen vilken liten sötnos!!! Åh nu blir jag sjuk på valp oxå..... Tänk lukten.... mmmm! Fast jag är inte avundsjuk på kylan... huvva!! Det gäller och klä på sej då, inte bara mössa på huvve´;) nä, fram med skoteroverallen!! Kram!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-03 22:29:22

En litn sötnos!!!!! Lycka till!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-03 23:07:18

uschanemej vad kallt.....

Jag har letat mönster en stund idag, hittade inte det jag letade efter, men väl ett annat. Ska kolla imorgon igen, så scannar jag dem o mailar över, så får du välja själv....

Har suttit o spelat taipei på icakurirens hemsida i 3 timmar nu, så nu går ögonen i kors....

Natti natti

Postat av: Pia

Publicerad 2009-01-04 18:08:24

´Nutte då, så fin man kan vara. Det är väl som att ha en bebis?!

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2009-01-04 19:33:02

åååh så söt han är, hoppas ni får lite varmare och att du får sova på natten.



Kram

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-01-04 20:19:57

Hellegu så söt han e! Det var då ett litet charmtroll!



Riktigt så kallt har inte vi här nere i Skövde. Idag var det ca -10.



Kram

Ulrica =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela