urmoderns

en blogg med lite av varje

Hundutställning i Hallen

Publicerad 2009-07-18 22:44:14 i Allmänt,

I dag följde jag med älste sonen  till Hallen,mina hemtrakter
på hundutställning.



Denna  dekal hitade jag på en bil,tyckte den var så bra att den var värd att fotas..........Ler !



Här är sonen med hunden Älgbitens Northon. snygg vovve va ?????
han fick ettor.



Åsså farmors Gó knul !



Här hade Kevin hittat en Tjej,dom gick omkring hand i hand,så sött !
Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli

Vi hade ett strålande solsken.fick vika upp Jeansen,tur var att jag hade en kortärmad blus på mej
annars hade jag försmäktat.............Ler !

Det var lite kort om dagen,förutom det så på stickorna har jag en
upp och ner barnkofta.




Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-19 04:06:42

Jag antar att ettor är bra, eller? Grattis i sådana fall. ler



Fint väder hade ni också!

Kramiz

Ulrica =o)

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-07-19 09:08:41

Han var ju riktigt grann Northon, har de ingen avkomma til dig? Vet du jag gör också en sån barnkofta. Kul vi gör lika. Annars verkar den här helgen aldrig ta slut, nu börjar jag bli riktigt sliten, Ha det bra

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-07-19 10:07:37

Åååh, jag blir så sjuk när jag ser Jämthundarna!!!! Vill ha, vill ha!! Visserligen, Arro som jag hade hade schäfer i sej oxå men en äkta "jämt"hund var han, född i Laxsjö ;) Va söta dom var, Kevin och hans "flickvän" ;)

Postat av: kicki

Publicerad 2009-07-19 22:27:55

Ni såg ut att ha haft en helt underbar dag!!

ville bara kika in å säga hej, det var ju ett tag sen. Vi har det så bra på landet nu när allt strul med telia är klart.Å nu funkar både internet å telefon hjälpligt i alla fall

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-07-20 07:00:01

Härliga bilder!!!!

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-07-20 18:57:43

Vilka goingar - både barn och hund!

Kram på dig!

Postat av: sunna

Publicerad 2009-07-23 02:33:11

Vad jag menade är om inte northon hade någon avkomma till dig, en hane man ställer ut och får bra poäng på brukar vara populärt att använda i avel, och du saknar ju hund nu

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-07-27 12:34:36

Va härligt det ser ut och vad fin han är sonens hund. Jag kommer ihåg att mormor och morfar hade jämthund.. han hette Nalle. ;) och så snäll han var..

Va mysig din go´knul är. Man blir allt bra gla när man får träffa dem..

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela