urmoderns

en blogg med lite av varje

lite garn attrialjer oxå...

Publicerad 2009-07-11 22:51:53 i Allmänt,

Har virkat kanterna på dessa Tofflor nu i kväll,men inte pyntat dom ännu
som jag gjort med de tidigare paren jag virkat,men det hinns !



Sen har jag alldeles glömt bort att lägga in bild på garnerna
till månadens mönster ,hos Galen i Garn.
men här kommer  bildbevis på färgvalet,tänkte starta i morgon med den virkade korgen
få se hur jag Lyckas med den!



Härliga färger var det iaf.
Tänk att jag valde Orange ! men jag tängte: why not ! ge färgen en tjans!  och jag gillar den faktiskt.
men om det blir en halsduk vet jag inte,kan hända jag använder nått annat garn till den


Natti Natti !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-12 11:33:14

Hej Hoppas du mår bra. Jag funderar också på att sticka korgar och även krukor. Nu blev jag ännu mera sugen när jag såg ditt inslag.

Sommar kramizar Linda

Postat av: Christina

Publicerad 2009-07-13 21:47:11

Otroligt fina tofflor. Helläckra, bra jobbat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela