urmoderns

en blogg med lite av varje

Pinnnstolar & Tofflor....

Publicerad 2009-07-15 17:41:24 i Allmänt,



Måste visa mina Nygamla köks stolar, inköpta på Loppis för 30:-/st
inga vingliga stolar utan riktigt stabila och väldigt sköna att sitta på.
ett par dagar senare var jag på en Antik o Loppis, och hittade exakt likadana för 200:-/st
Visst gjorde jag ett klipp ????? ska bara sätta ny klädsel på  sitsen,
men har inte hittat nåt tyg jag tycker passar ännu, men rätt som det är springer jag väl på ett.




Har stickat två par Tofflor oxå i ARA garn från Galen i Garn.
Dom blev hur sköna som hellst,kan rekomenderas !

det andra paret som hamnade lite bakom är likadana fasst i annan färg (gråmelerat)

I  dag har vi riktigt varmt lite regnmoln som mest blåser förbi.



är som Musen på bilden "lite trött"!

Kramar !

Kommentarer

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-07-15 22:33:23

men hur fort stickar du egentligen?

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-07-15 23:34:46

javisst är han :D



får jag tipsa dig om att bli medlem via denna länk:

http://www.woopa.se/?ref=lollanbollan

där kan du lätt tjäna extrapengar, plus du hjälper mig =)



kram

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-07-16 10:23:16

Du jobbar och står i. Jag har kommit ur sängen idag och sitter påklädd, ovanpå sängen.... De du!

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-07-16 15:46:39

tack för din kommentar =) nu fick jag mycket bättre samvete =) har köpt naturgodis nu =)

kram =) o tack för att du gick med o hjälpte mig att samla in lite mer pengar =) tipsa gärna andra om min länk också, inget måste, men blir himla glad isf=)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-16 21:56:26

Det är ju det som är roligt med loppisar, man kan göra sådana fynd! Jag älskar loppisar och mitt Husband tycker att de är bara blääää att fara omkring på sånt. s



Grattis till ditt fynd!



Kram

Ulrica =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela