urmoderns

en blogg med lite av varje

Kan inte skicka komentarer

Publicerad 2009-06-01 23:41:55 i Allmänt,

Jag säger som Pippi Långstrump : Jag tror jag får SPUNK !

Kan inte skicka komentarer till alla blogspotare.
skriva komentaren och fylla i lösenord samt mina uppgifter
men sen.....kommer jag inte åt  att klicka på sänd knappen.........Grrrrrr !

Så alla ni som jag brukar vara inom hos el har lämnat komentar hos mej
så vet ni varför jag inte skrivit nått hos er.

Ska prova  i morgon igen, min dator kanske fick värmeslag i helgen.......ler !

Kram på er alla från mej....

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-06-02 07:57:15

Funkar det inte om du bara trycker på enter heller??

Hoppas du får ordning på det.

Ha en bra dag i värmen

KRAM

Postat av: sunna

Publicerad 2009-06-02 08:23:36

Så där kan det bara bli ibland har jag upptäckt. Du hänger väl på Tant koftas följetong, titta på min blogg får du se, likaså har jag lagt upp ett nytt mönster på snabba tofflor. Koftmönstret har jag lagt upp på restgarnsblues idag. tror det blev bra.

Verkar som det blir många projekt i sommar

Kram på dig

Postat av: Garnmoster

Publicerad 2009-06-02 15:51:28

Tur i alla fall att vi kan skicka komentarer till dig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela