urmoderns

en blogg med lite av varje

kom sommarn och gör lite sommrigt..

Publicerad 2009-06-17 17:30:52 i Allmänt,

ja inget regn har vi iaf. men kallt är det. det var is på bilrutorna i morse för en del ,   HUVVA LIGEN !

tror det är en ny istid på G......

var ute och surfade och hittade dessa små söta mini-foppa Tofflor





Vist är dom helt bedårande ?

Har fått ett önskemål om en Barbie klänning,så nu ska jah ut o leta mönster.....kanske nån har
nått förslag på var jag kan hitta sådana ?

ha det gott  !

Kommentarer

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-06-17 22:41:57

såg att du efterlyste barbiemönster, jag har den ultimata sidan, på svenska också. den här tjejen är helt otrolig, titta och njut

http://www.stickatillbarbie.se/

ha en underbar midsommar om vi inte hörs, jag ska kolla ditt mönster

Postat av: Garnmoster

Publicerad 2009-06-18 10:02:48

Usch, och jag som klagar på 12 grader "varmt". Fick ni verkligen skrapa bilrutorna? Igår hade vi det 12 grader och soligt, idag är det 12 grader och regnar. Vilken sommarstart. Men det kommer att bli bättre, det är jag säker på.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-18 12:13:35

Hej vännen!

Hoppas du mår bättre. Håller på att sticka min uppifrånochner kofta den e jätte kul att göra.

Idag regnar det hos oss men vi har haft det soligt.

Stackare som har det så kallt nu.

Kramizar Garnängeln

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-06-18 12:56:04

Här öser regnet ner så det är bara att bita ihop.



Önskar dig en Trevlig Midsommar!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-06-21 12:22:53

Hej vännen!!

Hoppas din midsommar varit bra!

Mailade dig för en stund sedan.

gud vilka söta foppatofflor! Jag har en hög med mönster på barbiekläder. Kan skicka ifall du vill. Maila vad du är intresserad av isåfall.

KRAM KRAM

Ps hur går det med fingret??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela