urmoderns

en blogg med lite av varje

Morsdag & Grisen i Säcken

Publicerad 2009-06-01 14:17:30 i Allmänt,

Denna fina Ros fick jag av barnbarnet....den är planterad i en doft boll,som luktar ljuvligt



Blev lite dålig skärpa....... Vi smaskade i oss en  Rosa prinsesstårta oxå.

jag är inte mycke för morsdags firande utan tycker att man kan komma i håg varandra
hela året ändå. Det finns så många som inte har nån mamma el egna barn.
men nått litet är alltid kul att få el en kram..Samma gäller Farsdag ! jag är väl lite knäpp kanske
men det är inget att göra åt....Ler !


I dag kom Grisen i Säcken paketet från Ingrid. Det tackar jag varmt för
i säcken låg även  God choklad. ett cerisrosa block och ett måttband.


Garnerna kommer garanterat till användning. Det blåmel. uppe i högra hörnet
är sååååååå mjukt.
Tack kram till dej Ingrid och ett Grattis i efterskott,glömde att skriva det i min komentar hos dej.

Ha dé !

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-06-01 14:45:38

Tack för det! Kul att du tyckte om din säck!

Det mjuka blåmel. är rester sen jag stickat pojktröjor som blev väl använda.

Ja, visst är post-it blocket häftigt.

Måttbandet har inch på baksidan - bra när man stickar efter engelska mönster.

Hoppas min "säck" också kommit i dag!

Spännande att tömma brevlådan när jag kommer hem!

Kramar

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2009-06-01 18:10:29

Härligt med paket! Fick ett idag och nu är man sugen på nya projekt.... igen.....

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-01 19:44:29

Fin ros du fick! Visst ska man komma ihåg varandra hela året, håller med. Men ibland är det lite extra trevligt att få bli lite extra bortskämd tycker jag. Behöver inte vara mors- eller fars dag utan i alla fall. ler



Men Eva, det är ju det däringa knäppa som vi gillar! Du är ju bara lik oss andra här ju! hahaha



Ser härligt ut med lite garnrester! Vad ska du hitta på?



Kram

Ulrica =o) - en annan knäppis hihi

Postat av: Catharina

Publicerad 2009-06-01 22:48:14

Fin ros du fått och vad spännande med grisen i säcken!

Jag handlar mina trikåtyger på MG-tyger adressen dit är http://www.mg-tyger.se/shop/. Hoppas du hittar några fina tyger dr.

Ha det bra

Catharina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela