urmoderns

en blogg med lite av varje

Nu får den late brått ! ! !

Publicerad 2009-06-04 10:25:56 i Allmänt,

I går kom ÄNTLIGEN kallelsen till Operation...nästa vecka den 10 juni....(redan)...Skratt !

skämt å sido  ! har väntat på detta  i ca 10 mån, var i kontakt med Ortopeden i fredags och i går fick jag kallelsen
i bland kan dom när dom vill,slår vad om att dom missat mej nån stans.......fasst det lär dom knappast erkänna.

Vad dom ska göra ? Jo ! dom ska avlägsna glassplitter och försöka rätta tlll leden på mitt Högra Pekfinger
som jag skadade vid ett möte med en Älg !

Dom är osäkra på om dom kan göra nått åt Leden,men bara dom får bort glaset så är jag nöjd,för det
gör så _ ONT !

Men för att återgå till Rubriken: hålle ju på med en sjal,som ska vara klar till i Juli,så jag har inte haft så stor brådska med att göra den klar. Men nu måste den bli klar innan onsdag. iaf färdigstickad,blocka den
kan jag göra senare om jag inte hinner. Tur att det inte är så mycke kvar...ca: 1 dm, om ni
förstår vad jag menar.....

Efter OP blir jag säkerligen JÄRALAUS = det blir man om man inte har nått att göra !
Jag får väl läsa alla stickbloggar och dregla över allt fint ni stickar/ virkar och bli avis !
förhoppningsvis så läker det snabbt och man kan återgå till normala "insnöade" vanor !
optimist ! Jag ? jo så är det nog.

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-06-04 11:02:31

Va himla mycke fint du gjort. Skinnsakerna är ju helläckra. Skönt att du äntligen får tid för op. Maskineriet är segt ibland. Du verkar ha gott läkkött så du är nog snart igång med pyssel igen.



Hoppas det går bra och massa kramar från mej..

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-06-04 11:13:43

Skönt att op äntligen ska bli av!! Lovar att hålla tummarna. Visst får man eld i baken när man ska iväg på op, då ska plötsligt allt ske innan...

Ha det gott!

KRAM

Postat av: sunna

Publicerad 2009-06-04 13:34:54

Skönt att det ska bli ordning på fingret, det kommer gå kanon, sy i skinn kanske man skulle lära sig men samtidigt fick jag ju inte träffa vår trevliga sadelmakare då och det vore ju synd...ha det jättebra

Postat av: Garnmoster

Publicerad 2009-06-04 15:11:08

Lycka till med att ordning på din fingerled, men hur i hela friden kunde älgen peta in glas i ditt finger.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-04 18:11:08

hejsan

hoppas allt e bra jag hälsade till monica från dej

vi hämtar zorro den 11 juni

kramizar g

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-06-04 18:20:40

Du fä full tô dä en tur neppå Gârâlôstäkta!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-04 23:33:42

Hualigen! Glas i fingret låter inte som nån bra kombination! :(

Den braiga bodylotionen köpte jag på Ica Maxi. 250 ml för 66 spänn. Billigt, tyckte jag, för den kvalitén!



Lycka till med op!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-06-05 09:36:39

Skönt att det äntligen ska bli av eller hur?

Lycka till med operationen och du kommer nog tillbaka ganska snart...:o)

Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-05 11:08:02

Ja då blir det brått med stickning! Hoppas op går bra sen, håller tummar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela