urmoderns

en blogg med lite av varje

SOMMARLOV.....

Publicerad 2009-06-12 09:58:14 i Allmänt,

  

Du ska inte tro det blir sommar..........

Vi väntar på  den rätta sommarvärmen,men fortfarande är det bara solen som värmer
i dag har vi 15gr ganska skönt men regnet hänger i luften..

Jag o grabbarna grus vill ha badväder, ifs sej så går det att bada även i regn men visst är det skönt när solen
är framme oxå. Kanske hinner det bli bättre tills jag har tagit bort stygnen,så jag
får hoppa i plurret jag me......

ska berätta en "hemlis" jag har stickat en socka sen jag kom hem......
som Pärlmudden sa " nörden är uppfinningarnas moder"  , ...skratt !
det går utmärkt att anv. tumme och långfinger..

Ha det gott !

     

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-06-12 15:53:05

Klaga inte på vädret. I Skåne har vi +10°C, storm och regn. Det är studentfirande i detta. Jag tycker så synd om alla studenter. Sonen ringde och var så deprimerad för att han inte kan göra något, trasiga kors- och ledband och arbetslös.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela