urmoderns

en blogg med lite av varje

Tack Johanna !

Publicerad 2009-06-24 20:06:24 i Allmänt,

Här kommer det Samiska namnet på Strömsund: Straejmie
tack Johanna jag var osäker på om det var nått i mellan e och j.

Nu ska kollas på Miss Marple o drickas kaffe m dopp !

I morgon ska jag upp kl 06,00 och vara Flygtaxi till en grannfamilj. Vi ska vara på Frösön till kl 08,00
men jag vill vakna först o sen tar det ca en timme å  resa dit oxå....huvva ligen villken okristlig tid...eller hur ? "skratt"!
men det går ingen nöd på mej,ska passa på att få lite annat uträttat på samma gång.
ska hämta hem sönerna från deras farmor på tillbaka vägen.

Hoppas nu att det fina vädret håller i sej så man får sola o bada lite.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-06-24 21:33:00

Så lite så! :-D

Postat av: Anette

Publicerad 2009-06-25 10:08:43

Hejsan! Gick det bra att komma upp sådär okristligt tidigt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela