urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag ...

Publicerad 2009-06-02 14:28:20 i Allmänt,

I dag när jag satt o sydde i skinn så krasch landade en ny hyresgäst hos mej
en Uggla sötare än nå annan jag sett, vi har mest vita o gråa här i Jämtland men denna var mera färgglad



Jag van denna sötnos som tröstpris hos  Ulrika, och vist är den fin !
Tack kram till dej.

Jag har tydligen turen på min sida nu,för i dag när  jag kollade mina mail så har jag
till min stora överraskning en vinst på G igen....

Jag har vunnit en stickpåse hos Hjälpstickan, Presis vad jag behöver.........
Bild kommer.

var ut o letade virkmönster på en studentnössa och  hittade denna sötsak.



Jag ska prova att virka den och använda den som prydnad på ett paket.

I helgen hade vi HETT o SVETTIGT väder, men i går o idag är det ömsom regn o sol
blåser kallt gör det oxå.........så i dag är det långbyxorna som sitter på,men inga strumpor
sådana avänder jag endast i nödfall,
trivs bäst barfota utan strumpor o skor.....Ler !

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-06-02 17:39:10

Men grattis!! Va kul att du är inne i ett "stim" och vinner en massa!! Själv köpte jag två trisslotter i em i hopp om att vinna en massa pengar.... men som vanligt - nit!! Kallt som attan är det oxå, nästan så man får ta fram långkalsongerna igen ;)

Ha de´! Kram

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-06-02 18:26:21

Grattis!

Du kanske skulle köpa ett lott oxå :-)

Postat av: Marie

Publicerad 2009-06-03 07:40:23

Kul att du vann den söta ugglan! Kram Marie

Postat av: sunna

Publicerad 2009-06-03 08:51:22

Vilken tur vi hade med stickpåsar, jag vann också. har du sett på tant koftas blogg, ny följetong för att sticka koftor uppifrån och ner i vår egen storlek. kul, tror jag ska göra mig en röd till jul, vi är väl där snart. skratt Jobbar mina sista två pass nu sen är det semester i 6 veckor. YEEES Kram

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-06-04 10:58:43

Ugglan är jättesöt. sicken tur du har just nu.. men det är du värd.. Tack för gratulationen av bebbe.. Han har fått namn nu och ska heta Lex.. lite ovanligt men fint.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela