urmoderns

en blogg med lite av varje

Award & citat

Publicerad 2009-03-23 09:42:43 i Allmänt,

                                                                                            

Denna har jag fått av mullegull. Tack min goa bloggvän !

jag fick ju en tidigare som jag skickade vidare,så denna skickar jag till några andra av
mina vänner på bloggen.

Stickat o Virkat

Tomtan

Musseblomman



Hittade ett citat om Livslust hos Evastina, som jag fick lov att låna....

                                            

                                                          LIVSLUST
                                                         är en resa
                                                     utan kompass
                                                     i väglöst land
                                                       ett äventyr !

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-23 16:27:28

Men tusen tack snälla du!! Uppskattat inlägg efter en hård helg med dementa tanter och psykotiska farbröder ;) Som tur är jag ledig i två dagar nu och ska göra så lite som möjligt.....

Gissa vad, det snöar här!!! ;p

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-23 16:45:14

Tackar och bockar!!!! HAde en till dej igår... har du sett???

Postat av: ewastina

Publicerad 2009-03-23 23:01:31

natt natt

Postat av: kicki

Publicerad 2009-03-23 23:36:13

Hej!

Va synd att din son är allergisk...dom är underbara just nu!!

Jag hoppas att jag lyckas rensa, finns så mkt som jag är fäst vid men som aldrig används.

Håller på att leta häst till mig och ev en liten till Wilmis

Ha det bra

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-03-24 11:31:26

Tack så hemskt mycket för awarden.. Den satt fint..

Joo, om jag inte vinner vill jag beställa av dej!!

Kraaam och tack host o snörvel..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela