urmoderns

en blogg med lite av varje

Blomma t. Sunna och skotertävling

Publicerad 2009-03-14 19:48:46 i Allmänt,

Jag vill ge Sunna denna blomma,hon vet själv varför
Hon är iaf en himla snäll blogg vän,det gör mej så glad när det dimper ner "överraskningar" i
min mail box.
TUSEN KRAMAR TILL DEJ !



I dag har vi varit på Veteran skoter tävling...min Victor deltog o kom 3:a i finalen
tur han hade öronen i vägen,för så brett var hans leende.....Skratt !

Vi har en bullentin här i vår bygd,och han var där och fotade o filmade
han hade inte hunnit lägga ut det ännu,men när det är fixat så ska jag länka er dit.....
så får ni se. Hela byn ställer upp. Tror det var 4:e året detta gick av stapeln och det kom ganska många
deltagare hit till Sikås !

På stickorna har jag fortfarande baby koftan,har inte blivit mycke stickande nu på några
dagar,har lite annat på G oxå.

I dag har vi haft (håll i er nu ) + 11,5 gr klarblå himmel o SOL   Äntligen kommer det väder jag längtar
efter,så man kan packa korgen m kaffe + nått gott till,en stickning o radion
och sitta mot en snödriva el vägg,behöver jag säga mera ?????????

För att åter gå till nått Gott till kaffet så kan jag säga att kaffet o klubborna jag fick
i mitt paket från Pärlmudden,var så himla gott,det var super gott att doppa klubborna i kaffet
och suga på dom , nam nam........farligt för nån som älskar choklad
fast alltid fyller det ut nån rynka...Ler !

Kram på Er alla blogg vänner !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-14 21:35:56

hHärligt härligt!!!! Här blev det ltie stickade i solen men så började ögonlocken trilla ihop, så...

Postat av: sunna

Publicerad 2009-03-15 08:38:18

Åh vilken blomma, den behövde jag, har jobbat sen i fredags morse och slutar inte förrän ikväll söndag, Längtar hem, är godissugen och inte en maska är stickad, men jag har ju översatt lite mönster...

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela