urmoderns

en blogg med lite av varje

Har fått två utmaningar

Publicerad 2009-03-18 22:29:37 i Allmänt,

från Kicki . startar med en av dom,nästa tar jag en annan dag.

1. Ta närmase bok,slå upp sidan 18, vad står det ?
    Ida var gråtfärdig.
2. Sträck ut din vänstra hand,vad rör du vid ?
    skrivaren
3. Vad såg du senast 
    kickis blogg
4. Utan att se efter,vad är klockan
    strax efter 22 ( rätt tid 22,15)
5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu ?
    Billy Opel
6. När du senast var ute,vad gjorde du då
    Rastade Domino
7. Vad tittade du på innan denna undersökning ?
    Rent hus
8.vad har du på dej?
   sv. adidas byxor och ett ljusblått linne
9. Drömde du nått i natt ?
    Minns inte
10.När skrattade du senast
     när jag och Victor kollade på animerade bilder på datorn,innan  det var sängdax
11.Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i
      Hylla med ljus ,tavlor och väggamplar m blommor och en bokhylla
12. Har du sett nått konstigt på sistone ?
      minna inte
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
      annorlunda och kul
14. Vilken var senaste filmen du såg
       Wallander i Lördags kväll
15.Om du blev mulltimiljonär,vad skulle du köpa då?
      Vet inte,skönt att vara oberoende och kunna köpa det man vill,jag skulle iaf dela
      med mej till mina barn
16.Berätta något om dej själv som andra nte vet?
     har inga hemligheter
17 George Bush
     Ingen kommentar
18-19. vad ska dina barn heta Pojk-o Flicknamn?
            Ska inte ha flera barn,mina pojkar heter, Mikael,Joacim och Victor
            flicknamn vet jag inte,hade två alltrnativ det var Ebba och Natalie
20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
    Jajjemen, delar av året iaf.  Var? vet inte bestämt.
21.Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten
      Kommer jag dit hoppas jag han säger Välkommen in

Jag skickar denna vidare till:

Lenas nystan
Pärlmudden
Sunna


                                                                             LYCKA TILL !

                                                   

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-19 17:43:36

Solen skiner!!!!! Hela tiden!!!!! Underbart!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela