urmoderns

en blogg med lite av varje

Kaffe & Garn Paketet

Publicerad 2009-03-13 12:08:04 i Byten,



Inte nog med att solen skiner i dag,som kronan på verket fick jag detta paket
som doftade sagolikt när jag öppnade det........mums ! ! !

Jag fick ett super fint Lin garn: M & K Linen i en härlig Äppelgrön färg,presis vad jag önskade...Ler !
en beskrivning på en sjal med tappade maskor,den ska jag sticka om ett tag.
Ett gott kaffe och nånting för mej nytt, Choklad klubbor: Venus Dipper, som man ska doppa i kaffe,låter jätte gott
och ska avnjutas till em kaffet i dag.
Sådana "klubbor " har jag aldrig sett här i Östersund,men är det gott får jag väl gå på
jakt efter sådana.

Kan man bli mera nöjd ?

Stora KRAMEN till Pärlmudden !


Vill oxå passa på att grattulera på bröllops dagen och dotterns Dop dag.......



Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2009-03-13 13:01:48

Så fint paket, allt matchar i färg till och med! Nu är det bara att smaska i sig, när ska jag komma?

Jag tar nybakta bullar med mig!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-13 14:57:06

Inte illa!!!! Väntar fortfarande med andakt

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-13 15:01:17

allt bra med dig idag? :)

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-03-13 15:34:02

Wow, vilket fint paket du fått. Det skulle jag va mer än nöjd över att få.. mums med såna klubbor och garnet var jättefint.

jag är precis klar med förrådsröjningen, och jag rensade väldigt grovt.. ;)skönt att bli av med massa bråte.. Inget blev förstört, bara lite skumdamm på vissa grejor..

ha det mys i solen, här är det gråmurr..

Kram

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-13 19:32:20

haha jaf går också ta & ladda med lite näsdukar. det lät behövas :D



btw, frågestund på bloggen (: skriv gärna en fråga

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-14 23:18:09

Vilket härligt paket!! Man blir glad när det kommer sånt i brevlådan till omväxling mot alla räkningar ;) eller hur....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela