urmoderns

en blogg med lite av varje

dittan och dattan

Publicerad 2009-03-18 17:48:06 i Allmänt,



Det finns flera virkbloggar som jag besöker lite nu och då,där i bland solfjäderns,det virkas så mycke fint att
jag blir riktigt avundsjuk.
Efter en bilolycka kan jag inte virka längre,bara pyttesmå saker,men jag får så ont i pekfingret att
jag lagt det åt sidan,ska operera leden framöver.

Solfjädern har en tävling en Vetepeppis,det är dragning den 22 Mars.



Kamilla lottar ut en massa saker på sin blogg.Kika in och skriv en komentar.

Jag brukar aldrig vinna ,men dessa kunde jag inte motstå att slåss om.
Så nu är det till att hålla tummarna tills dom blir "blå"  !!!!




Sen tycker jag att ni ska kika in hos Pärlmudden.

Det behövs barntröjor till Hemlösa,för varge tröja man skänker får man en lott
på dessa lotter kan man vinna 200 gr 1tr. Ullgarn.
Gå in på Pärlmuddens blogg och läs själva.

Jag har inte hört något från min Kaffe & Garn-vän,så jag vet inte om paketet kommit fram
som jag skickade  för en vecka sedan..................

Jag fixade och trixade så fick jag tillslut det att stämma med hälen på KALen,
Att räkna till tre räckte inte,alfabetet baklänges var jag för "hyper" för att klara av....Ler !
Höll på att skicka arb. nånstans,men besinnade mej....jag är nog lite Tjurig och inte bara impulsiv.
Skratta åt eländet kan man göra sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela