urmoderns

en blogg med lite av varje

har ni sett vilken sötnos jag fick !

Publicerad 2009-05-21 12:46:25 i Allmänt,



som tröstpris hos Moster Maska.

Blev glatt överraskad  ! som jag skrev till moster maska så får jag väl skicka ett extra Tack till barnen
för denna Uggleskallra,det är ju liksom deras förtjänst oxå efter som det skulle vara rättvist så bägge
barnen fick dra en lott !

Hej Uggla tjena mors kom hit en stund till oss.................................

Jag håller fortfarande på med den gröna sjalen,ska försöka låta bli lite annat så kanske den blir klar i dag
annars så är jag lite rastlös av mej och vill gärna  prova det som dyker upp i huvudet oxå, det  är
just detta jag ska försöka ge katten i,så jag får nått vettigt gjort...Ler !

Gillar inte att ha UFO:n liggande,just nu är det bara  2 projekt på G
den gröna Linsjalen  & den mörkblå stora sjalen som ska ges bort som present i Juli.

I går skickade jag mitt  GRISEN  i  SÄCKEN paket . Hoppas att mottageren ska få lite anv. för dessa smånystan.
har jag tur så får jag helt andra rester som jag inte själv har.....får säga som Haren: man lever på Hoppet !

I går Åskade o haglade det i dag har det kommit skurar o lite Åska.
Det känns i kroppen o knoppen dessa väderomslag..

Nu suger det i kaffetarmen så jag ska gå o ta mej en kopp fika o njuta av tillvaron !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-21 19:13:54

INget kaffe men ett glas vin till laxen LER

Postat av: sunna

Publicerad 2009-05-21 21:17:59

Vilken sötnos du fick, tänk så olika man kan vara, jag gillar ufo, vill ha mycket på gång så jag kan byta efter humör, koftan jag håller på med nu är i st nr 6 och tjockt garn, minsta storl. på mönstret men blir perfekt åt min 13 åring, kalasmönster, i morgon blir det en tur till IKEA igen tjoho

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela