urmoderns

en blogg med lite av varje

Har tydligen gjotr bort mej regält..

Publicerad 2009-05-26 12:02:35 i Allmänt,

Jag har tydligen gjort  Någon regält besviken,men det var inte min mening alls.

Jag är med i Grisen i Säcken bytet, jag nystar alltid i upp mina restgarner, och nystanen blir inte så värst stora
men när jag skulle skicka paketet så lade jag dessa nystan på vågen och den visade på 200 gr + .

Hade oxå lite pärlor som jag inte hade användning för som jag oxå skickade,men dessa nämner hon inte ens
Trodde att hon kunde ha anv. av dessa till sina små söta figurer.
men icke sa nicke.


Jag måste ha missuppfattat det hela med detta byta. Det var ju restgarner eller hur ? och jag  kallar inte  50gr nystan för restgarn. tyvärr !

Men jag tycker det är obefogat att bli kallad för Gris och att jag avskräckt andra till  garnbyten.
Läs infon om Grisen i Säcken på stickamera,säg sen om jag helt var ute o Cyklade.

Det enda jag kan göra är att be om  URSÄKT !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-05-26 12:40:57

Kollade länken till bytet... Med tanke på de små söta sakerna hon gör, så borde de nystanen varit kanonbra. Försök att inte ta åt dig! Och det var ju inte pyttesnuttar....

kram

Postat av: Bente

Publicerad 2009-05-26 18:39:13

Det är inte lätt det där med byten. Restgarner kan ju vara mycket från en liten stump till flera nystan. Ingen vill väl medvetet göra någon annan ledsen eller besviken.Sen är det ju inte alltid min smak är den samma som givaren ,därmed inte sagt att det är något dåligt man får. Tanken var väl just att bli inspirerad av vad någon annan fått över.

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-05-26 18:40:52

Håller med ovanstående inlägg!

Och det var ju restgarn det gällde - inte hela nystan!

Fattar ingenting!!!!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-05-26 19:03:26

Eva, jag har skrivit en kommentar hos mottagaren av dina garner.



Vänliga hälsningar

Ulrika

Stickamera.se

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-26 19:56:20

Stå på dej!!!! JAg ser dina nystan och det är restgarner för mig!!! Ett helt nystan är ett helt nystan, sen kan det hända att det är förlite för tänkt projekt, men det är fortfarande ett helt nystan!!!! Ta inte åt dej!!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-05-26 20:23:32

Håller också med, det var restgarner och det du skickade är restgarner i mina ögon också.

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-26 20:46:41

Hej, vilken tråkig historia. Jag har läst bägge bloggar och kommentarerna och det är visst bra att säga ifrån men inte när man FÅR något. Och det är ju ett restgarnsbyte med en överskrift som säger: Grisen-i-säcken. Man får vara glad över vad man får, helt enkelt. Dina melerade små garnnystan ser kuliga ut, de hade jag kunnat använda till mina armband, hahaha

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-05-26 22:58:48

Jag håller på dig.

200 gr var det ju

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-26 23:44:16

Nu ska vi se, visst hette bytet "GRISEN I SÄCKEN"

Postat av: Asplund

Publicerad 2009-05-27 00:23:18

Hej! Har läst om arrangemanget på Stickamera - och visst borde jag ha gjort det innan jag hade synpunkter - och har nu tagit bort min kommentar från den andra bloggen. Ursäkta!

Postat av: urmor

Publicerad 2009-05-27 12:35:21

Tack Asplund och ursäkten är godtagen....

och ett tack till er andra som gjorde så jag förstog att jag inte var helt ute i det blå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela