urmoderns

en blogg med lite av varje

Huvva Ligen...

Publicerad 2009-05-16 11:43:43 i Allmänt,

- vá det blås ! I morse var det kanon väder men nu har det svängt,blåst blåst så man nästan skulle ha en mössa på
när man är ute med Vovvsingen.  

Vicktor Hälsar och Tackar för Grattisarna han fått.

Vi började dagen med macka o fil,sen efterrätt TÅRTA,  kl 18 var det dax för klassfest.

Han fick ett skjutstöd av Joacim som han gjort på slöjden,Jättefint. Mamma blev riktigt imponerad
foto kommer. av älsta brorsan m. fam, fick han en upplevelse dag, besök på badhuset i Östersund
och sen Go kart körning....mm. mm.

Av Mor o Far ska han få en cykel,men han ska få vara med själv o välja i dag på em.
det är ju noga hur den ser ut oxå...Ler !
Grabbarna har sin skyttetävling först..........

Själv har jag börjat med ett par muddar från Galen i Garn garnet är av Mjölk fibrer,mjukt o lent är det
första ggn. jag stickar av denna sorts garn.
Vi fick  två beskrivn.  denna månad en m pärlor,hade inga hemma som passade,så jag får väl ta med en Garnstump
när jag åker till Östersund och gå in på SYSSLA butiken, så jag får passande pärlor.

Ängel sitat:   Små änglar blir stundom stora bänglar  .


   Trevlig Helg !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-16 17:49:49

JA det blåser kallt!!!!!! Tror jag behöver lite "skogsblomma" för att bli varm igen etfer Jamtli.... Hoppas det blir bättre imåra!

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-05-17 16:20:22

Jag har inte börjat med mina muddar ännu från galen i garn, de fängslade mig inte riktigt, hur går det, är de kul?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela