urmoderns

en blogg med lite av varje

Litte ta våndera = lite av varje

Publicerad 2009-05-12 09:32:28 i Allmänt,



Tänkte visa vad jag håller på med...En disktrasa,ett par sockar m kort skaft
"åsså" var det min virkning då.Har kommit en bit på väg o fingret funkar riktigt bra...än så länge !
Vore kul om jag kunde virka klart detta,säger inte  vad det ska bli, den som lever får se...Ler !
Sen har jag ju sjalen oxå,som det blir några varv på lite då och då.
Dom lila sockarna vet jag inte om jag ska repa upp,är lite i valet och kvalet där.....
dom är såååååååå  trååååååååkiga att sticka !

   

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-12 18:02:59

Känner igen fenomenet....

Postat av: sunna

Publicerad 2009-05-12 20:42:32

Inte ska du repa de lila, läckra ju och snigel var bedårande

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela