urmoderns

en blogg med lite av varje

Ny Dag !

Publicerad 2009-05-27 12:54:55 i Allmänt,

Som överskriften säger....Ny dag,nya bekymmer ! ! !

Nåja  ! än så länge är det bekymmerlöst, men i går var jag faktiskt riktigt ledssen ett tag.
men allt ordnar sej och Ursäkten är godtagen om än skadan redan skedd.och ursäkten hade
kunnat skrivas som komentar i min blogg,hade betytt mera då.

tycker iaf att  mottagaren kunde ha tagit kontakt med mej innan hon "sågade" mej totalt på sin blogg !
Visst kan jag förstå henne oxå,men vi ska ju hetas vara vuxna individer och kunna prata med varandra
Kritik kan jag ta, men den ska vara riktad till mej personligen.

Tack till alla komentarer jag fick ang. detta. jag fattar nu att jag inte var hellt ute i det blå !

Nog diskuterat om detta,har lagt det bakom mej  ! Nu är det Nya friska tag som gäller.



I dag har jag varit till Strömsund,gissa om jag kom hem med nått Garnnystan.....Ler ! jo då det
blev två nystan Glänsa som jag ska göra ett draperi av..........

Solen skiner och regnet kommer ner alldeles själv, m.a.o blir man dyngsur.

Ha dé !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-05-27 13:41:34

Draperi?? Nu får du nog berätta, jag är ju nyfiken ju!!!!

KRAMIZZZZZZZZZZZZZZ

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-27 14:16:54

Halloj, det e trist när det blir fel! Jag e nog lite avskräckt från byten, jag fick aldrig nåt garn- och chokladbyte.. Nåväl. Skoj o se idolbilden! Så man har ett ansikte. :)

Postat av: Anette

Publicerad 2009-05-27 14:49:23

Här skiner också solen. MEN det blåser ordentligt. Det är så det susar i vår kattlucka.

Ha en fortsatt skön onsdag!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-27 16:57:53

HAr du inte blivit blöt idag????? Vi skulle ut och grilla idag..... hela dan..... Bra att du är på G igen!

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-05-27 18:45:15

Jag har oxå shoppat garn idag, i Västerås. Totalt onödigt men jag kunde inte låta bli... ;) Här har det tokblåst hela dan så vi har nästan blåst bort!!! Gillar vi inte!!! Sköt om dej!

Maé råkes! Ps. Var allt som vanligt på Flata? Ds.

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-05-27 19:15:48

Hej min vän!



Ett tag sedan jag hörde av mig till dig men tiden bara rusar iväg och för det mesta så sitter jag vid datorn när jag känner att jag har nått att skriva och då blir det mycket istället Puh



Det är tråkigt när det missförstås och när man fått kritik man blir spak och får svårt att komma igen men jag vet att du larar det du är stark...



Jag vet inte när jag kan komma och hälsa på det har blivit knivigt med ekonomin för jag fick inte mitt sjukbidrag så nu är det vatten och bröd Ler



Nä då vi klarar oss men det blir inga större utsvävningar...



Ha det gott/Kramar i massor

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-05-28 08:57:39

Skönt att höra att du är på gång igen, fy så tråkigt, jag var osäker på det där bytet hela tiden så jag anmälde mig aldrig. det måste vara tydliga riktlinjer. Jag har shoppat garn också idag, men det blev på tradera. här har det regnat på morgon men nu ser det ut att bli bättre. hoppas det för ska ta en sväng med pållen. Kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela