urmoderns

en blogg med lite av varje

Virkad Prinsesstårta utlottas

Publicerad 2009-05-05 14:29:34 i Allmänt,



Fröken Elsa lottar ut denna Tårta i form av ett bokmärke.
denvill jag gärna vara med att "slåss" om,eftersom jag är en riktig bokmal....Ler !
Marie gör så mycke fina saker så det är alltid en fröjd att gå in på hennes blogg o kika runt.

I natt kan jag sova Gott...Phu !  Musseblomman har fått sitt paket och det var till belåtenhet
annars är man väl aldrig 100 % nöjd med det man gör själv....eller ?

Mitt på dan i dag  kom regnet och det är ihållande,hoppas att södra delarna har samma väder,för vad jag förstått
så har dom Krut torrt i markerna,och det är ju inte bra.

Stickar på min sjal,I kväll är det besök på badhuset som vanligt på Ti. kvällar.

Kram !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-05 21:41:47

Simma lungt!!!

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-05-07 10:29:49

Nöjd som en spinnande katt!!.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela