urmoderns

en blogg med lite av varje

Ett Livstecken..

Publicerad 2009-11-27 10:08:31 i Allmänt,

Här är det full rulle,med Gnomer och Möss om vart annat.

 promenader o lek med Käbi,I helgen ska jag göra 24 små paket till kalendern till sonsonen.

tar antagligen en bild när den är ,klappad o klar !

Ska oxå gå igenom allt jag stickat som jag ska ta med till Jamtli, har två stora lådor med attiraljer.

Har skickat paket denna vecka oxå,till vem/ villka ? jag det kommer väl att visa sej så småningom....skratt!

Hoppas bara att de kommer fram till Advent,men med Postens fart så vet man aldrig....

I dag har vi 4,5 grader kallt och halt(slefft) som tusan hakar ! men snön jag saknar dej
vi vill att du ska komma och ligga kvar,det är ju julmarknad,WM i skidskytte nästa helg
och sist men inte minst  -vill ha en vit jul i dubbel bemärkelse.

Hittade på en blogg,hur man viker påsar, Tror det var hos TankKofta,så det står på tapeten just nu över saker jag ska göra.

Det var inte mycke här i från i dag,men det KOMMER MERA !

Kram på er  

Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-11-27 18:28:43

Förstår att du har att stå i. Har lyckats med mönstrena så du vet. Levereras nästa lördag.

Ha en mysig gosig helg

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-11-28 10:08:04

TACK TACK TACK!!!!! Bild kommer när batteriet är laddat!!!!!! TACK TACK TACK!!!!!!

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-11-28 12:31:03

Nu har jag tagit en bild.... En dålig.... men dock en blid....

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-11-28 19:23:27

Jag är så himla nyfiken på hur ni har det med vovven, blir hon kvar hos dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela