urmoderns

en blogg med lite av varje

Garn & The å lite annat

Publicerad 2009-11-09 13:19:26 i Allmänt,

I dag fick jag en överraskning igen när jag hämtade posten........

Ett riktigt Godis paket vill jag lova, från Bente

Tack kramar till dej !



Ett härligt garn i en underbar färg......"mums" !

Handfärgat från Fröken Garn.

Theet hade ett roligt namn Mambo Jumbo,luktar gott så ! ska prova det om en stund

Några andra the sorter som är nya för mej,men säkert goda.

Och doft ljus , Vanilj.....så igentligen är det bara att sätta sej ser i sköna slitna fåtöljen

tända ljus, dricka the och klämma o känna på garnet och fundera

vad det kan passa bäst till, det gäller att inte vara för snabb utan riktigt känna

hur garnet talar till mej.............tycker ni jag é knäpp..hahaha! men det bjuder jag på.

Här kommer en bild på min Look a like  VM 2009 mössa.

Och en bild på min sjalmössa,som hamnade i Strömsund och ska anv. som sjal/Halsvärmare



I dag har vi  gråvere=gråväder, dimmigt och fuktigt

VAR ÄR SNÖN som vil ligga kvar ??
Dom har lovat kallare väder på Onsdag. kanske mina "bacillusker" fryser ihjäl då
för nu är jag så less,var feberfri i går men inte i dag
Tur jag orkar sticka lite emellanåt.

Sen måste jag få beklaga mej över Postgången: jag skickade mitt Garn & The paket den 26/10
och det har inte kommit fram till mottagaren ännu;Fy Posten!.
Hur ska jag göra? ska jag skicka ett paket till eller ......vill ju inte att nån ska bli utan
fast jag inte rårför det....

Kram på er!

         
                                                                                             

Kommentarer

Postat av: Bente

Publicerad 2009-11-09 19:16:58

Så glad jag blir att du tycker om paketet, visst är det en underbar färg på garnet.

Är du frisk nu? Ha en härlig stickstund och gosa lite med garnet .

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-11-09 19:32:04

Vilket härligt garn.

Det var väl själva ... att det inte släpper greppet om dig den där eländiga inflamationen.

Angående paketet: jag blev utan ett Tradera köp och hon som skickade det till mig gjorde en reklamation vid posten, inte för att det lyckades i detta fall, men det kan ju göra det för dig.

KRYA på dig nu.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-11-09 23:06:43

Vilket härligt garn! Lövly! Skitsnygg mössa oxå!

Kanske höra av dig till Sticka Mera och kolla hur du ska göra? Nu blir det sova, har faktiskt fått jobba i em/kväll(!). Trevligt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela