urmoderns

en blogg med lite av varje

Rapport från sjuksängen

Publicerad 2009-11-03 14:38:15 i Allmänt,

Tänkte ge ett livstecken från mej !

Är ganska slut som artist just nu,har varit sjuk i 1,5mån och avslutar det hela med Lugninflamation

det är ju som pricken över i:et...eller hur?!

Passar på att sova medans barnen är på skolan,sen är dom väldans snälla å goa mina ungar

dom passar upp på "gamla"-mor. Bara en passa pussar o kramar till dom!

Bara jag är frisk till första helgen i dec o julmarknaden på jamtli,för då ska jag o Helene

"nasa" tillsammans. Två Nystan vet jag oxå ska dit,hoppas vi hamnar i närheten av varandra

så vi kan skvallra dricka kaffe mm mm mm mm !!

Hittade en utlottning


Sen har även susilull en hemlisutlottning ! förlåt mej men jag har inte din
blogadrs i skallen,bara bomull i dag......skartt!

Även Rosenvante har kalender utl. varje vecka.
Ni är så på G allesammans så jag blir alldeles svettig.eller är det febern som spökar..

Nu ska jag ta mej en kopp The och krypa upp i soffan o vänta på sönerna
som snart kommer hem från skolan.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-11-03 14:50:38

Skönt att du lever, jag har hört att även artister :-) kan ha det lite tufft ibland.

Håller med om det där att man mår nästan lite dåligt över hur mycket folk preseterar och presenterar... hmmm. Heltid + villa + sambo + barn + stickmani + titta hockey + socialt umgänge, jag får banne mig inte ihop den ekvationen.

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-11-03 16:21:08

Krya på dig!

Robotarna skall bli paket till barnbarnets i hans adventskalender och jag hittade dom här

http://www.bokslukaren.com/



Postat av: sunna

Publicerad 2009-11-03 17:11:51

Whisky både varm och kall är det enda du behöver nu, sen om ett par dagar kanske du behöver lite nya nystan och ebenholtzstickor. sen är du pigg igen vännen, sa jag choklad också?

Postat av: Susilull

Publicerad 2009-11-03 18:46:09

Nämen fy så tråkigt att vara sjuk, stackare!

Hoppas du kryar på dej snabbt!



Kul att du vill vara med i min tävling!



kram och ha det bra!

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-11-03 19:55:33

Krya på dej!!!!!

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-11-03 20:46:46

Hej.

Jag hittar inte din e-postadress någon stans.

Sänd ett mail till mig så får du svar.

bollebygdsbo(snabela)gmail.com

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-11-03 22:51:29

Jamen, släpper aldrig sjukan taget om dig??? Fy så trist att du ännu är sjuk. Tur att dina ungar är gulliga mot dig och pysslar om dig när du nu är utslagen.

Håller tummarna att du är pigg när jämtli julmarknad är.

Kram till dig

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-11-04 07:58:23

Krya på dig!! Blir lite sugen att åka upp på marknaden på Jamtli och kika, har aldrig varit där, och det är ju inte så himla långt ditupp ändå! Skickar massa kramar och hoppas du piggar på dig!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-11-04 08:20:11

Ja det e inte kul när sjukdomarna håller i såå läänge! Det är bara att passa på att sova, strunt i om alla andra gör saker, för egentligen är livet ingen tävling. Och jag tycker du får till massor, det bara rasslar till! Krya på dig!

Postat av: Moni

Publicerad 2009-11-04 15:17:54

Hej. Det var längesedan jag tittade in till dig och när jag gör det ser jag att du inte mår bra. Hoppas det snart vänder och att du snart blir kry och allert igen.

Jag skall ta mig i bloggkragen och göra en nystart i mitt bloggande, igen....

Många kramar Monika =)

Postat av: Stickmanicken

Publicerad 2009-11-04 17:02:05

Oh, så tråkigt att vara sjuk. hoppas du snart blir frisk. Många kramar från mej!

Postat av: assi

Publicerad 2009-11-04 18:04:03

Krya på dig!

Assi

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-11-04 18:07:22

Fy, ha lunginflammation är inte kul!! Hoppas du kryar på dej snabbt! Länge sen jag var på julmarknad på Jamtli nu, när ungarna var små tror jag det var (och dom blir 22 nu i slutet av månaden så det är ett tag sen.....) Det kom lite flingor i luften här i eftermiddags och jag blev så glad!! Tydligen inte så mycket som skulle komma men ändå.... ;) Knäpp man är...

Kramar!!

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-11-04 23:35:32

Jaa, även artister måste ju bli sjuka nångång. Och du är ju en riktig stickartist vill jag lova.. ;) Nu måste ju sjukan snart ge med sej. Ta det bara lugnt och vila och passa på att bli riktigt uppassad nu.

Sänder styrkevibbar till dej!

Varma Kramar också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela