urmoderns

en blogg med lite av varje

Till TOMTEN

Publicerad 2009-11-23 19:01:12 i Allmänt,

Detta önskar jag mej till Julklapp.............

Finns  som  julspecialare hos Deisy design

Tänk att snön ligger kvar fortfarande. toppen ! så slipper man allt slask och skit.
Har nyss pratat med ägarna till Räbi och bestämt att vi ska hämta henne redan i morgon
och prova i två v fram till julmarknaden ,så får vi se hur bra hon /vi trivs med varandra.

Hon har gått utbildning hos försvaret och verkade väldigt duktig,det som har fattas henne är tid
så nu är det bara att hålla tummarna att allt går bra.
Att hon inte fått den tid hon behövt beror på att Husse i familjen ramlat av ett Lastbilsflak och skadat ryggen
väldigt illa.

Om det funkar bra,så ska jag vara fodervärd ett år och sen är hunden min.





Kommentarer

Postat av: Soffi

Publicerad 2009-11-23 19:27:02

sv: Haha, japp! Det är klart jag sett filmerna! :D

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-11-23 19:29:28

Håller tummarna för både Tomten och Hunden!!!

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-11-23 21:34:51

Så grymt läckra, får nog skriva till tomten fast jag inte behöver egentligen, köpte ju knit pros startset så jag har ju... Grattis till vovven. det kommer gå perfekt, är helt övertygad om det

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-11-23 22:19:35

Tack för tipset om garnet.

Vovven är ju bara för underbar

men jag får ingen hund för jag skulle bara skämma bort den :-)

Postat av: Anette

Publicerad 2009-11-24 11:35:29

När jag såg bilden så funderade jag på vad det där var för slags sminkset. Sen såg jag att det var stickor. :-)

Så skönt med snö, blir riktigt avundsjuk. Här finns inte en gnutta men desto mer lera och jord. Och det värsta är att det kommer in också. :-(

Hoppas det kommer att fungera mellan er och hunden för hon verkar jättefin.

Ha det skönt i snön!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-11-24 14:18:26

Vad snygga stickor! Mina har samma färg allihopa, och en svart förvaring till dem. Men I love them! Hoppas du varit snäll iår så tomten kommer med paket. :)

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-11-24 18:39:58

Vi får hoppas att tomten är snäll och kommer med ett sånt paket till dej i år då... ;) Åh va mysigt med vovve igen. Hoppas det funkar så hon blir din på riktigt sen då. Schäfrar är härliga tycker jag. Är lite avundsjuk på snön.... morr.... Här är det bara svart och blött och allmänt j...igt! :( Tur det blir mörkt fort på dan så man slipper se eländet!

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-24 19:01:15

Är jag helt lost nu om jag frågar vad det är på bilden? Alltså det du önskar dig?

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-25 07:42:48

Jag håller tummarna...

Jag ska försöke ge livstecken lite mer ofta nu när allt börjar rätta till sig å man fått in rutinerna

kram

Postat av: Stickmanicken

Publicerad 2009-11-25 11:45:24

Jag ska oxå önska mej sådana stickor, ser urläckra ut. Grattis till vovven, hon ser ursöt ut. Lycka till med mössen!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-11-26 14:40:16

Hej, tänkte försöka släpa mig iväg och skicka paket imorgon eller i helgen. Haft lite knepig vecka. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela