urmoderns

en blogg med lite av varje

EN TÄVLING JA INTE KUNDE MOTSTÅ !

Publicerad 2009-10-29 10:04:09 i Allmänt,

Men jag får inte datorn till att ladda upp bilden,det är väl fel format-och jag kan inte ändra

så ere nog ! alltså inget fel på datorn utan på den som sitter framför.....

Assishantverk firar 1-årsdag i blogvärlden med att lotta ut tre jättefina vinster.
Så nu är det bara att hålla tummarna så dom blir blåååååååååå!

I dag ska jag iväg och testas om jag har "svininfluensa".......hm! det har inte vuxit ut nån
knorr,men jag vill väldigt gärna bara vara hemma och tryna....ler!
Men eftersom jag dragit på detta elände så länge och börjar ha besvär med mina lungor
så ringde jag i morse till H-centralen,och si,då blev det snabba ryck vill jag lova
jag får inte gå in genom vanliga ingången utan måste gå via Akut mottagningen.

Ja nu ska jag väl inte måla f-n på väggen,men det är ju bra att få veta iaf.

I Förrgår kom mitt Garn & The paket iväg,till södra delarna av vårt land!

I dag har vi -8 grader kallt,riktigt skön luft,äntligen ! många tycker nog jag e lite tokig
som säger så,men om man får välja mellan slask och vinter så vad väljer man????


                                          

Kommentarer

Postat av: Assi

Publicerad 2009-10-29 19:56:03

Vad kul att du vill vara med i min utlottning!

Assi

Postat av: Anette

Publicerad 2009-10-29 21:06:29

Jag hoppas att det gick bra på läkarundersökningen.

Krya på dig!

Postat av: Stickmanicken

Publicerad 2009-10-29 21:09:45

Jag är avund dej som har riktig vinter, vi har bara slask o grått o kallt fast termometern inte visar under noll. Håller tummarna för att du inte råkat på "svinet"! Många krya-på-dej-kramar från mej.

Postat av: Suanne R

Publicerad 2009-10-30 15:09:31

Hur gick provet? Håller tassarna för att det inte är något sininfluensa.

På jobbet fick vi "grisvaccinet" i förra veckan, så det är bara att hoppas att det hjälper.



Vill jättegärna ha beskrivningen på babysockorna. Om det går att skicka via mail är adressen:

[email protected]

Postat av: Suanne R

Publicerad 2009-10-30 15:11:30

Hoppsan, tryckte för snabbt på sänd-knappen! Skulle ju skriva KRYA PÅ DIG och TREVLIG HELG också!

Söt om dig!

Postat av: Fale Artut

Publicerad 2009-11-03 19:19:02

Hoppas verkligen att du blir frisk snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela