urmoderns

en blogg med lite av varje

Ny vecka

Publicerad 2009-10-12 09:40:40 i Allmänt,

OJOJOJ !  vad jag har fyllt ut mina rynkor den gågna veckan,har ätit Tårta To -sö = 4dag
de ni ! det har nästan varit som att fylla gämt...har fått massor med blommor,middagsbjudning
presentkort på Syssla,snygga Glas mm mm.
På syssla säljer dom knit pro stickor,så det ska jag anv. presentkortet till...
middagsbjudningen blir på en Japansk restaurang jag inte besökt tidigare,så det blir spännande.

Här kommer lite av vad jag stickat på mellan "varven"...fyndigt va ?.....skratt !

Av garnet som blev över sen jag stickat sockarna m långt skaft så stickade jag dessa

storl. 36


En liten annan variant av samma mönster.

Ett garn jag fick från en av mina Hemlisvänner,skaften blev nästan lika,men fötterna

blev liksom trvärt om.men det tycker jag inte gör nått alls.


Sen var det ju detta med Möss-Nojjan oxå...ler !
Nåja dessa är beställda och iväg skickade.


Vi är förkylda både jag o gossarna,bara att hoppas att vi slipper Knorren
men hemma o tryna kan man ju iaf.......................

Tack för alla Grattisar på blogg,tele,Facebook O In live.ingen nämnd och ingen Glömd!

Kram på Er !
från en "snorjärsch "

Kommentarer

Postat av: Stickmanicken

Publicerad 2009-10-12 10:16:08

Man får gratulera. Jag hoppas ni kryar på er. Här är det höst på allvar nu, regnar och blåser isande kallt, men älgjakten började idag så då brukar det vara sådant väder. Ha det bra! Kram Mia

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-12 11:50:40

Åh grattis! (I efterskott förmodar jag!) Det har jag missat. Vilka fina mönster på sockarna! Hoppas förkylningen blir kortvarig. Ska sy kudde denna vecka. :) Kram

Postat av: Lobben

Publicerad 2009-10-12 15:48:31

Hej.

Tack för komentaren i min blogg. Jag vet inte om mönstret till mössan finns att köpa någon stans, jag har själv fått det. Jag vågar inte lägga ut det på min sida ifall att. Du kan skicka din mailadress till mig så kan jag sända över den, men då tar jag gärna något mössmösnter av dig. Har du något bra mönster till en tonårskille, skulle det vara passande annars får du välja något di gillar.

Postat av: justine

Publicerad 2009-10-12 19:15:33

skulle vilja sälja sånt här i min webbutik som har ihop med sambon som vi säljer diverse produkter men har ej hittat nån som vill sticka till en större målgrupp, önskar en fin kväll kram justine

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-10-12 20:17:36

Roligt med låååångkalas!!!!

Postat av: sunna

Publicerad 2009-10-12 21:28:07

Men lilla hjärtat, har du rynkor är det bara bevis på att du ätit alldeles för lite, har du hittat mönstret? må gott

Postat av: Anette

Publicerad 2009-10-12 22:38:22

Jag får ställa mig till skaran att gratulera på födelsedagen i efterskott!!!

Postat av: justine

Publicerad 2009-10-13 19:28:25

hej det här vill jag ha att sälja i webbutiken kram justine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela