urmoderns

en blogg med lite av varje

Trevlig helg

Publicerad 2009-10-16 18:15:27 i Allmänt,



Vill skicka en trevlig Helg Kram till alla mina  vänner !

På stickorna har jag ett test,som kan bli hur bra som hells el bara skit...den som lever
får se.
Sen håller jag på med att sticka en adventskalender till sonsonen.
Bild på den kommer strax före 1:a Dec. av naturliga skäl,ska vara lite överraskning oxå !

Har Lämnat lite mössor till en Webb butik,men jag kommer inte in och kan kolla
Innehavaren blir nog "tokig" på mej,...men det löser sej säkert...........Jag har förtröstan !

I morgon är det Jakt igen. förra helgen blev det några djur,som ska tas reda på i kväll.
Jobbigt men gott att hitta i frysen sen.
Förkylningen vill inte gemed sej i första taget, en granne tyckte jag skulle kontakta
Hälsocentralen,och det kanske jag gör efter helgen om det inte blivit bättre.......

Kramelikram på er alla !

Kramar till er alla

Kommentarer

Postat av: justine

Publicerad 2009-10-16 18:37:39

skrev i nyaste inlägg och när jag klickat kommer direkt , pröva igen , konstigt tycker jag måste vara din webläsare ? Jag mailade bilden på det vi satt in ochh vi höjer också som du önskar , sambon gör det nu ikväll , kram trevlig helg justine

Postat av: Susanne R

Publicerad 2009-10-16 19:05:28

Skickar en massa krya på dig kramar, hoppas att de hjälper.

Sköt om dig!

Postat av: sunna

Publicerad 2009-10-17 08:46:29

Trevlig helg på dig också. sitter på jobbet hela helgen men vi har ett riktigt ruskväder så det känns ok och så är det sånt liv i min trädgård...

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-10-17 16:46:03

Hoppas du kryar på dig snart. Det är inte kul när man går och snörvlar så länge.

Kul att du kan få sälja dina alster på Web butik. Lycka till.

Ha en trevlig helg där uppe och håll dig långt från de jagande nu bara.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-17 22:04:34

Tack för besöket!



Jag har kompenserat för scones-misslyckandet med lite lösgodis istället, funkar bra det också =)

Och det är märligt hur garnerna liksom bara fastnar i händerna när man besöker butikerna, hoppar ut ur hyllorna och bara måste följa med hem oavsett status på plånboken.



Ha en fin helg!

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-10-18 15:09:04

Isön håkansta... Bydalen!

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-10-19 13:40:14

Vill inte "krimen" ge med sej?! Usch va jobbigt. Än så länge är vi friska (hm... allting är relativt ;) här, men jag väntar bara på förkylning jag oxå. Jag har inte vaccinerat mej heller - vill inte ha in nån "skit" i kroppen nämligen och eftersom jag inte tillhör nån riskgrupp så struntar jag i det!

Krya på dej!! Drick honungsvatten ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela