urmoderns

en blogg med lite av varje

Vilken Överaskning

Publicerad 2009-10-01 16:40:57 i Allmänt,

Detta låg och väntade på mej när jag kom hem,jag blev både glad och rörd !
Bästa medecinen; garn och cholkad.
Tack snälla söta Sunna,du har ett stort hjärta.
Har börjat sticka sockarna.

Det blev ingen Op på mej som det var tänkt. Dom hittade två tumörer som dom
tog prover av,för  att se vad det är,innan dom gör nått mera.

Men eftersom jag har bestämt mej för att bli 100 och få se mina barnbarn växa upp
så kommer det nog att gå bra. Jag är ingen funderare av mej,utan jag tar allt som det kommer.
Har övervunnit Canser en gång tidigare.

Medans jag var inne på sjukhuset så stickade jag en mössa o två par baby sockar
glömde att fota dessa,men bild kommer.


Kommentarer

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-10-01 19:17:44

Så tråkigt, både att de hittade tumörer och att det inte blev nån op. Hoppas du slipper vänta länge innan du får svar på proverna nu bara.

Håller tummarna för dig.

Kram

från Tofta/Gotland

Postat av: Marie Krantz

Publicerad 2009-10-01 19:23:59

Vad synd att det inte blev någon operation. Hoppas du får positiva besked på de prover som ska tas.

Många kramar från Marie

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-01 19:47:57

Vad härligt med paket! :) O så kommer det ett från mig så småningom. Noterat vad du vill ha, o sätter igång någon av dessa kommande dagar. :) Jag behöver din adress så småningom, du kan maila över den någon dag.

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-01 21:00:42

tråkigt att det inte blev nån op nu, men kanske bra att de upptäckte tumörerna nu så de kan göra något åt dem. Håller tummarna för dig att allt ska ordna sig till det bästa.

KRAM!!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-02 14:54:31

Vad tråkigt för dig:-((

Hoppas att proverna är bra, behöver inte vara det värsta.

Postat av: tomtan

Publicerad 2009-10-02 17:26:28

Vad du är flitig!!!! Måste nog sätta mig med "koftanfrånhelvete" och försöka vara lite duktig jag med!

Postat av: Bente

Publicerad 2009-10-02 18:19:38

Vilket härligt paket . Tråkigt att höra om tumörerna ,håller tummarna för att de är godartade.

Vilket fart du har på stickorna ,skönt att hålla händerna sysselsatta när tankarna far runt. Ha det bra och sköt om dig

Postat av: sunna

Publicerad 2009-10-02 22:32:31

Vad bra att du tyckte om paketet, och de där knölarna hänger vi inte upp oss på, väck med dem bara hjärtat, må gott

Postat av: Azta

Publicerad 2009-10-06 10:20:30

Vad tråkigt att få ett sådant besked samt att op ej blev av denna gång. Vilka fina alster du har gjort och vad snabbt det går för dig att sticka! Fin blogg med mycket inspiration, fel- eller rättstavat :)!

Jättegulliga babysockar! Finns mönstret till hands?

Ha det godis!

Önskar Azta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela