urmoderns

en blogg med lite av varje

KAL & konto som inte vill

Publicerad 2010-04-05 13:23:07 i Allmänt,

 

Har anmält mej till denna KAL, tyckte det skulle vara spännande att få lära sej nått nytt !

men nu #%#)?%#" ! så vill inte Goolge konto funka.....Grrrrr !

Vad är det för fel ?

Jag vill va mé ! synd jag missade April månads vante,som hade ett passande namn......

I helgen har det varit Lugnagatan här hos mej,har inte varit på topp riktigt,kan bero på den nya medicinen jag fått
har mest suttit o stickat,det är en himla tur att jag har det att ta till,när inget annat är bra!

Jag återkommer med lite bilder senare.
Nu måste jag få till att accpt. inbjudan till Vackra Vantar,förstår inte varför det inte funkar att logga in
när jag kan logga in för Skördebloggen ???????????

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-05 14:01:42

Den kal-en ser spännande ut, hoppas du mår bättre snart. Tur att du kan sticka iaf. Krya på dej och en stor KRAM på dej.

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-04-05 14:19:28

Håller tummarna för att du ska kunna logga in! Blogger lever sitt egna lilla liv emellanåt.....



Kramar i massor!

Postat av: Sunna

Publicerad 2010-04-05 15:56:38

Låt det vara en stund och försök igen om en liten stund, jag har också anmält mig men testar aprilmönstret i alla fall, kul ide i alla fall. Kämpa på vännen

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-04-05 15:56:54

Visst blir man frustrerad när det inte fungerar. Hoppas det ordnar sig för dig.

Jobbigt att du inte mått så bra av medicinen. Kan du inte få nån annan eller måste du stå ut med den här?

Kram

Postat av: sunna

Publicerad 2010-04-06 12:28:31

Hur går det med mönstret, har du sett att du kan skriva ut det från bloggen utan att behöva vara inloggad, finns på arbetsmailen till ikväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela