urmoderns

en blogg med lite av varje

Dynor jag VILL ha

Publicerad 2010-02-12 17:46:04 i Allmänt,

Såna här stolsdynor vill jag ha ,de är Tovade m fårpäls

och säljs hos MIN ;Made in Nävelsjö

Har länge letat nått nytt till mina köksstolar,men nu behöver jag inte leta längre...ska

bara ta mod till mej och ringa och höra priset !

har även fått min Bytar vän tilldelad i dag,så efterhelgen ska jag iväg o inhandla det jag ska skicka.

Ska börja att virka lite korgar av trasorna i kväll framför TV:n

Trevlig Fredagkväll!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-02-12 18:47:05

Nu knöck jag dina hönor men dom är lika fina som dynorna,om dom är dyra (det tror jag)får du väl tova några själv för det klarar du nog så det så

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-02-12 21:53:14

Häftiga

Postat av: kicki

Publicerad 2010-02-14 11:11:52

Hej!

vilka mysiga stolsdynor...jag har turen att bo granne med en tjej som föder upp får och gör mkt av ullen. Hon tar även reda på skinnen å säljer dom. Hon har ett skinn nu som det står Kicki på, måste bara ha det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela