urmoderns

en blogg med lite av varje

Hemlis paket å mera garn

Publicerad 2010-01-19 12:56:37 i Byten,

Tack snälla Hemlisen ! baby merinoull, kan bli Hundvantar!
choklad med salmiaksmak,en ny smakupplevelse, men god !
Anteckningsböckerna kommer att användas...........

Undrar fortfarande om jag gissat rätt,men jag har inte fått nått svar ännu på min
fråga på en blogg,så jag får väl försöka vara tålmodig o se ifall jag gissat rätt....skratt!

Skickar iaf en stor TACK kram till dej,min Hemlige vän !!!!!

I lördags när vi var till Kusin vitamin,så fick jag handfärgat ullgarn som honn gjort


Vist är dom fina, i påsen låg  det en banderoll från ett spinneri som inte längre finns
så det kan man väl säga är en "raritet"



Nälden ligger inte långt här i från, men jag kommer inte ihåg
när dom slutade där,men länge sen är det.

Nu ska jag fortsätta att " äta så jag svettas & Jobba så jag fryser" m.a.o inte mycke...Ler!




                                    

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-19 13:16:39

Tänk att det gick så fort! Tur att du tyckte om chokladen, kanske man kan våga prova den själv:)

Jag har inte fått någon fråga på min blogg, så du är mig inte på spåren ännu. Du kan få en ledtråd här. Jag bloggar om stickning (förstås) men också mycket om en viss annan sysselsättning. Ha det bra!

Hemlisen!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-19 15:48:07

Det där med att äta så man svettas och arbeta så man fryser skulle jag vilja prov! Bhuu, min semester är slut. Kram

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-01-19 17:22:09

Ett riktigt fint paket!!!! Jag har listat ut min Hemlis... Och hon ska ha barn vilken dag som helst.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-01-19 19:57:51

Oj, vilka underbara garner du ramlat över

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-01-19 20:34:43

fint paket du fick, MEN ät inte förmycket av chokladen det är inte Lördag i dag så det så

Postat av: sunna

Publicerad 2010-01-20 07:43:18

Du verkar också ha haft tur med din hemlisvän, finfint paket

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-20 19:05:21

Vad roligt ni har som är med i Hemlis. Jag kommer ihåg förra gången, bara roliga överraskningar.

Ska vi säga 50:- för nystanet???

Postat av: Kattis

Publicerad 2010-01-20 19:14:00

Vad härligt att få garn! :D

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-01-20 20:34:14

När man ser alla hemlis paket blir man sur på sig själv att man inte anmälde sig. Men nån måste väl sitta och suckta över alla paket också.

Fina grejer du fått.

Har nått till dig på min blogg

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-21 11:41:05

Jag fick en dos av jämtska igår hela da´n, då en Östersundsbo vid namn Maritha Månsson var i Västervik och föreläste för oss. Härligt! Kanske du vet vem det är? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela