urmoderns

en blogg med lite av varje

Söndag

Publicerad 2010-01-24 11:13:16 i Allmänt,



Titta ett sånt fint halsband jag fick i går.

Det är en skyggsängel, det var svårt att få till bilden,men den går att ana om man tittar ordentligt.

och det finns bara ett exemplar av denna ! sånt gillar jag !

Massor med kramar till dej Margareta !

tilläggas ska att hon gör mycke fina alster i skinn.

Hon hade nyss gjort ett supersnyggt halsband till en av deras hundar ,en wippet

(hoppas jag stavade rätt nu)


Den är till dej Maggan !






Detta är vad jag har på stickorna just nu.
Ett av garnerna jag fått från min Hemlis,ett självrandande garn i en färgkomb. jag
gillar ,ska bli ett par vantar, om det blir tum-el fingervantar har jag inte bestämmt ännu
men jag tyckte att garnet var så fint att det var synd att göra sockar av det,

Det svarta är början på en mössa i angora garn,ska pyntas när den är klar
men det får ni se senare.

Hade en mössa till på G,men den repade jag upp i gårkväll,för jag kännde mej inte nöjd med den!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2010-01-24 15:27:34

Urläckert halsband och yrläckert garn, allt som passar en urläcker tjej

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-01-24 16:47:36

Jag håller med följande skrivare den är så läcker så den passar dig och färgerna på vantarna var jätteläckra o ovanlig tycker jag

Postat av: tomtan

Publicerad 2010-01-24 20:38:41

Riktigt vackert!!!!!!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-25 09:44:59

Självklart ser man att det är en ängel, urläcker!Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2010-01-25 09:56:36

Väldigt vackert halsband! :) Sånt man uppskattar extramycket!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-25 10:44:23

Jag skickar tillbaka awarden till dej. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela