urmoderns

en blogg med lite av varje

Hjälp

Publicerad 2010-11-11 18:53:36 i Allmänt,



Har fått hjärnsläpp. förra året stickade jag mini- tomteluvor en kant i puddel,mössan röd och puddel t tofs
dessa hängdes i riset...................tror ni jag hittar beskrivningen ? ingalunda,minns inte ens vem jag fick den av....möjligtvis mormors bod,hon har bytt blogg och jag har missat att skriva om länken.....bara eländes elände.

Nån som vet/förstår vad jag dillar om....så lämna gärna en komentar,En granne frågade mej här om dagen om jag vile sticka 30 st till henne,och jajjamensan svarade jag glatt ,att vist kan jag det...å nu står jag där
UTAN MÖNSTER.................

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2010-11-12 07:23:41

AJAJ! Men är det inte bara att stickasmå mössor med päls första varvet???

Postat av: sunna

Publicerad 2010-11-12 08:48:52

jag minns vilka du menade, tror också det var mormors bod, har hon öppnat en ny blogg? Jag ska leta om jag har det men är inte hemma förrän söndag kväll

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-12 09:18:18

Om du skickar mig ett mail så jag får din adress skickar jag mormors bods nya! (lägger inte den här eftersom hon blivit kapad)

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-11-12 12:59:12

Men du så tokigt. Hoppas du får tag i mönstret!

Trevlig helg!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-12 13:12:38

Ajaj, det var illa. Hoppas du får tag i mönstret. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela