urmoderns

en blogg med lite av varje

Luvor för stora & små

Publicerad 2010-11-12 16:16:25 i Byten,



Tack Marie för beskrivningen,det var presis den jag menade..
och jag kom i håg rätt, ang den jag hade fått beskrivningen av förra året,bara en sån sak...ler!

Ska sticka puddelkanten med grövre stickor så blir den bättre

dessa är lagom att sticka för att göra nått annat emellanåt man stickar allt annat.



2 par Eskimo mössor till har jag stickat i dag.

Ska skjutsa grabbarna t sin pappa nu i kväll sen så är det  lugna gatan här hos mej....risk för lite lappsjuka
annars så är det OK.

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2010-11-12 22:44:04

Här har det hostats och varit på föreläsning, lånats vovve och planerats in en massa..... Inte en helg.... inte en stund..... före jul...... Är det normalt?????

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-11-13 10:04:56

Du bor ju så till för att alstra lappsjukan men du får ju något gjort. kramis

Postat av: sunna

Publicerad 2010-11-13 12:58:01

va bra du fick tag på mönstret

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela