urmoderns

en blogg med lite av varje

Nu är det slut på veckan-

Publicerad 2010-09-24 10:06:51 i Allmänt,

-och dax för fredags myyyyyyyys!

Tänk vad veckorna går fort iaf. vi har varannandags väder,regn ena och uppehåll den andra.
Men nu har jag en kompis som vill ut så det är bara att klä sej och ge sej ut.
Ska fota och lägga in ett foto på Elvis så ni får se honom,samtidigt som jag fotar lite annat smått o gott..

Har stickat några sjalar til, o en mössa,just nu är det "tjucksåckan"=yllestrumpor, på G
det börjar ju bli kallare å rätt som det är så kan det kännas skönt med varmt på fötterna

Ska ta och sy lite oxå,men varge gång jag ska ta fram symaskinen så kommer det främmande,så det har väl inte varit meninget att det skulle sys några mössor än då? !fick tag på ett sånt sött Nalle Puh tyg,kan bli nått till den nya familjemedlemmen kanske.

Har skickat mitt strumpgarnspaket i dag,hoppas mottagaren blir nöjd.....Ler!

Kommentarer

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-09-24 13:47:20

Syyyyyyyynd att det regnar annars hade jag kommit och myyyyyyyyyst med er (jag bara skojade ville skrämmas lite)ha det bra till vi ses

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2010-09-24 13:52:55

Här satt jag och skrev för jag ville skrämmas lite men det godtog inte datorn.Men eftersom det regnar kan jag inte komma på något Fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys så det fick bli lite buuuus Ha det till vi syns ystersyster

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-24 13:53:35

Postat av: Janne

Publicerad 2010-09-24 15:00:08

Ja nu är det helg igen och hösten har kommit och målat löven gula och röda.

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2010-09-24 16:38:02

Gubben är uppe den här helgen, hade jag åkt med hade jag varit o fredagsmyst vid dig också.

Hoppas vädret blir bättre vid er.

Vem är Elvis?

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-09-25 10:02:03

Hoppar förbi och önskar trevlig helg.

I dag är det regn och rusk här också :-( .

Kanske det blir att sitta inne och sticka lite...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela