urmoderns

en blogg med lite av varje

3dje Advent

Publicerad 2011-12-11 16:06:56 i Allmänt,

Förstår inte varför jag är så slö med bloggen "igen"
har inte ens lagt ut nån bild från Jamtli,men i kväll kommer bild och så ska jag besöka andra bloggare



Bild på vår bod och Eva "tomtan" & Birgitta"tvåändstickan" tyvärr med baksidan mot kameran!
Vi sålde stickat och virkat pluss Birgittas Härliga fårskinn,Evas mamma hade gjort så fina mattor.




Snö har vi fått den gångna veckan......det började ju lite smått jamtlihelgen .





Ser nu när jag lagt in bilderna att jag missat att ställa datumet på kameran...heheheh
solen kikade fram en liten sväng i dag å vist är det vackert m snö !



Dessa två par Syltasockar har jag stickat i veckan pluss lite annat som ska färdigställas och skickas
till Nabolanne
Det är svårt att fota färger igentligen skulle man väl fota utomhus
Sockarna är mörkblå & Vinröda i verkligheten.

Jag blev inte sjuk förra helgen men nu har jag o Victor åkt dit,har nog blivit smittad av barnbarna!
men bättre att ta det nu än till Jul.

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-12-12 14:28:44

Så härligt att ni fått snö, här är det bart! Tråkigt att vara sjuk, men håller med dej att det är bättre nu än vid jul. Kram å er!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2011-12-12 18:58:53

Hoppas ni kryar på er snart!!!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-12-24 01:34:19

God Jul! Kramiz =o)

Postat av: Anna-Britta

Publicerad 2011-12-31 10:45:14

Nu är det snart nytt år hoppas det blir ett friskt år lämna det som var kvar på detta år. har du kollat min blogg? "systeryster"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela